Jag sabbade det :(

Har nu varit ute då.

Gick först en runda med Ville på Agilityplanen, det gick superbra :)
Sen tog jag ut Appe med, han måste ju också tränas menar jag. Först tränade vi lydnad och det gick bra. han lyssnade och var uppmärksam.
Sedan gjorde jag en stor miss. Jag gick till agilityplanen med honom för att bara hoppa lite med honom och de sket det sig.

Han började springa runt planlöst och lyssnade inte alls på mig. Otroligt irriterande och ingenting hjälper! Om ajg är sträng mot honom så bara stirrar han på mig och går iväg, och om jag lixom: "Appe!! Kom då pooojjkkkeeeennnn!!!" Men asglad röst,, då bara stirrar han på mig som om jag var dum i huvudet. Fruktansvärt irriterande.
Blev så arg på han idag och hatar när jag måste bli det......... But thats it. Jag ska träna honom imån igen oh inte ställa så höga krav på honom denna gången.

Nu till bilderna jag fotade. Blev mest fågelbilder :) :













/Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0