Euum, bilder.

Ska kanske skriva ett längre inlägg, MED BILDER. För en gångs skull :)
Men alvarligt så skriver jag inte speciellt långa inlägg eftersom det är inte så speciellt många personer som läser bloggen nu när den låg nere, heheheheh ;)

((Får ju skylla mig själv för det, men det skulle vara sjukt kul om ni kanske länkade min blogg någon stanns? BDB, FB vad som :)
SKriv gärna till mig om ni gjort det så kan jag lägga upp en länk till er här på bloggen så ni också kanske får mer besökare :) Skicka bara en kommentar om det :)))

Men strunt i det nu. Right now sitter jag och ska läsa lite på engelskapjäsen som klassen håller på med. Vi är typ indelade i grupper och ska framföra en pjäs. Vi valde "Snow white" :)
Har ju varit sjuk och därmed inte övat på den mycket med kompisarna, så jag får öva hemma, själv, ensam.. OLYKLIG :'( Nerå, men det är drygt att behöva fixxa sånt hemma när man har lust att hitta på annat..

Men imorgon om jag inte blir sämre ikväll ska jag till skolan. Man missar otroligt mycket när man är borta.

Okej, lite bilder från veckan nudå :):





Min betonggroda <3 Så otroligt fin, eller hur :)?

Jao..

Mitt failade hår-

Har inte fotat så mycket nu när jag varit sjuk, för ja, man mår ju dåligt?
Men har iaf tänkt att koppla ihop min BDB och blogg, någon som vet om det är bra att göra så eller blir det typ cp med bilderna?

/Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0