Dagens update

Hellu :]

Idag fick jag inte heller gå till skolan, eftersom tempern visade yttepytte feber igår och mamma envisades.
Och fan jag missar teatervisningen, fuck. Förlåt mig finaste kompisarna :(

Men iaf, idag har jag tänkt att chilla, endast det igentligen. Ska troligen ut och fota, asså, jag måste klara att vara ute en stund utan att få värsta hostattacken, annars kan jag ju glömma skolan resten av veckan..
Ska även baka kakor med morfar, yay :D Awsommet goda kmr dom bli :)

Nu sitter jag och läser andra peoples bloggar och de är ju riktigt bra. Någon som vill bli länkad här på min blogg? Bara att skriav en liten kommentar om det isf :)

Men nu ska jag i vilket fall gå ut och ta lite bilder, solen skiner ju :D :D :D (hysterisk)

/Alicia

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du missade inte teatern :) vi ska ha den imorron, för idag hade vi någon lustig da' med 7:orna ;)<3

2011-11-30 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0