Palla inte med "schemat"..

Hej :D Ska INTE skriva mer enligt det jävla dagschemat, pallar inte det då det är för puckade frågor.

Idag har jag inte gjort så mycket, JO! Jag har varit hoss mormor o morfar och tränat agility med Ville :) Jag har även suttit och redigerat ett antal bilder, ni ska få se lite längre ner :)
Just nu sitter jag o lyssnar lite cp musik och ska logga in på MSN har jag tänkt.. Är även inne på BDB (Alyzza), kolla gärna det, finns fler bilder där än här på blööggen ;D

Imån har jag tänkt att.................................................. Tja, det vet jag inte.. Fotografera kanske? Får nog bli så :) Jo, igår föresten så fotograferade jag lite med kompisens systenkamera, ganska nice ;D Hon har en Canon EOS 400, bra kamera :) Längtar tills jag får min egen, ÄLSKADE NIKON D3100 <3 Har känat ihop lite till pengar till den nu och mamma är min personliga bank så jag inte slösar upp pengarna :)

Aja, nu har du läst lite meningslösa ord så här får du lite bilder från igår och, tja, någon gång i juni xD:













Tack o hej :D

//Alicia, © på alla bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0