11. Min favorittid på dygnet och varför.

Hejj :DDD
Tack ni 2 underbaringar som läser bloggen varje dag även omd et inte kommer ngt inlägg :)

Hmmm.... Min favvotid på dygnet är nog runt kl 10.00, då har man liksom hela dagen framför sig och man kan göra massa grejor :D

Idag har jag faktiskt varit duktig och städat hela mitt skrivbord :D Vi ska ju snart flytta så jag måste rensa ut alla mina prylar, ASJOBBIGT eftersom jag när jag var minde var värsta sammlaren ^^ :)

Har även hunnit fotografera lite idag, så här kommer ett par bilder :)


Jag står och stylar mitt ute i skogen


Mitt lilla maarswaaiiin ;D


Finisen Maja igen :D Ignorera fula bakgrunden..


Snygg bild tycker jag :) Ursäkta skärpan...

//Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0