09. Tre personer jag skulle offra livet för

Andra inlägget nurå :)

Det är SVÅRT att välja bara 3 personer jag skulle offra livet för.. De främsta jag skulle rädda med mitt liv är min mamma, min syster och en liten söt hemlig person :) Men asså, typ NÄSTAN hela min klass skulle jag kunna offra livet för, så det går inte att svara korekt på den frågan....

Nu för attd etta blev ett så mycket korkate inlägg så ska jag lägga in lite fler bilder :)









Ang sista bilden, det är den kameran jag ska försöka tigga mig till i julklapp+födelsedagspresent mot att jag hjälper till hemma och städar rumet osv och hjälper till vid nya huset + sköter Mias hästar... Hoppas min köra lilla mamma går med på detta..

//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0