03. Mina tankar om döden

Hejsan igen ;D Idag var det tydligen dags att dela med mig utav mina funderingar kring döden..

Jag tycker inte att döden verkar vara speciellt farlig, om man nu sommnar och inte vaknar. Det är ju en annan sak om man drunknar eller så.. men att vara död skulle jag vilja veta mer om, tyvärr så finns det ju ingen möjlighet... Men har funderat en del på vad man gör när man är död. Kommer man upp till himmlen, blir man en ande eller så.. och om man nu kommer till himmlen, är man gammal då eller är man i den åldern man trivdes med sig själv bäst? Jag vet inte..
VAD TROR DU? Kommentera din åsikt :)

Mer inlägg kommer idag, bland annat dagens outfit :) Sorry för att detta blev ett så förvirrat inlägg, men döden är lite cp enligt mig xD

PS. Grattis till min lillasyster som fyller 11 år i dag <3



Satt och pillade lite i PSE, xD

/Alicia © på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0