02. Om jag fick välja en bok och film.

hej alla söta! Idag blev det ett SENT inlägg, haha, igentligen ligger jag en dag efter, men nu låssas vi att det fortfarande är den 18 Juli, okej xD

Idag (XD) skulle jag tydligen välja en bok och film jag tycker bäst om, typ.. Om jag fick välja film skulle det SÅKLART vara Pirates of the Caribbean - Svarta Pärlans Förbannelse, en av mian favvofilmer <3 och så en bok med.. Hmmmmmmm.............. Gillar många böcker men det får väl vara en av de böcker jag läst flest gånger - De Vilda Hästarna :) älskade den när jag var mindre och gör fortfarande :)

Eftersom min kamera är död, och det är sent o jag är trött som f'n, så har jag inte tatt några foton idag och orkar inte hålla på att redigera bidler, så ni får klara er med en liten text :)

PS. TACK FÖR 5 LÄSARE IDAG, när det endå varit så dåligt med inlägg idag..

Hare gött <3 ses senare idag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0