01. Pressentation av mig :3

Hej alla söta :D Ska berätta lite om mig själv nurå :)

Jag är en glad tjej på 13 höstrar vid namn Alicia :)
Jag bor med min mamma och lillasyster i en lägenhet i älskade Småland. Jag har 5 st djur, 2 katter (Sissi & Sara), ett marsvin (Maja), en kanin (Rufus) och en liten vovvse (Fiffi).

På fritiden brukar jag umås med mina älskade kompisar, va med mina djur, fotografera, sitta vid datorn eller bara chilla. Jag rider även 1 gång i veckan och har gjort i 5 år nu. Jag har även en medryttarhäst som heter Timbiak :) 
Jag älskar att teckna också, både på datorn eller med blyets. hellst djur/växter :)

Ett annat av mina absolut största intressen är agility. jag tränar/tävlar med min mormor o morfars hund Ville. Jag har själv tränat honom och lärt honom sedan han var valp så vi har ett väldigt starkt band. och jag måste säga att han är grym på agility, vi har placerat oss riktigt bra. Till exempel på vår första tävling i Åhus. Vi kom på plats 6 av 180 tävlande. 0 hinderfel, 0,31 sekunders tidsfel, vilket var min förtjänst eftersom jag halkade på gräset xD Kom ihåg hur otroligt glad jag blev när jag fick red apå att vi var felfria (hinderfel) :D Ville är 35 cm hög och vi tävlar i klassen Small :)

Som det står ovanför menyn på bloggen så älskar jag att fotografera, som sagt hellst natur/djur :) Jag tar alla kort med min lilla digitalkamera, en Canon IXUS800 IS, och jag ääällssskkkaaarr den, nästan alltid xD Dock ska jag uppgradera mig till en system om något år, då sattsar jag på en Nikon D80 eller någon slags system med fast objektiv :)

Jag ska börja 7an. Tycker det ska bli ganska kul, men eftersom klassen var tvungen att delas så kommer man ju inte ha exakt alla gamla vänne rmed sig.. Men det blir nog okej iallafall :) Vi börjar läsa språk först i 7an och jag har valt spanska :)

*Suck*. Pallar inte skriva mer nu, men om ni undrar kan ni ju alltid kommentera :) Jag ÄÄLLSSKKKAARRR kommentarer, så va inte rädda för det :)

PS. Slänger in ett par bilder på mitt favvoritmotiv, vattendroppar ;D Ge gärna kritik om mitt fotograferande :)











Harebra :D (Fler inlägg kommer kanske senare ikväll :)

/Alicia © på alla bilder, som ni nog ser..


Kommentarer
Postat av: Wills

Du äger på att fota!

2011-07-17 @ 20:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0