Men åh.

Asså seriöst. Blir lite frustrerad här! Vet faktiskt inte om jag ska fortsätta med bloggen. Hittar inga läsare ju! Vet inte riktigt hur jag ska hitta er heller! Och det känns ju inte speciellt kul att skriva inlägg som bara  person läser :) SNälla sprid vidare bloggen!!
Ska jag sluta blogga? MAYBE! Får se.. SKa fixxa ny header först har jag tänkt :)

Men allmänt om idag då. Jag har inte gjort annat än kollat igenom gamla bilder (ska lägga upp ett par sedan), och varit i affären. Mår bättre nu och ska till skolan på måndag. SKa även klippa mig då :)
Tack mamma för du fixxade en tid åt oss <3 ;D
Lägger upp en bild på det då, om ni nu vill det? Vill ha åtminstone 1 kommentar om jag ska lägga ut en bild på hur det blir/före och efter bild :)

Men nu till bilderna jag lovade redan idag:











Sådärja, lite äldre bilder, men endå :) Inte så roligt fotoväder just nu :)
Höres kanske imån :) Ska nog göra headern då iaf :)
/Alicia

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Jätte fina bilder! ♥



Har en frågestund här, skulle varit kul om du frågade något! :) http://barbacka.blogg.se/2011/november/fragestund.html#comment

2011-12-03 @ 21:58:21
URL: http://barbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0