Daaaaiiiiii sjuka!

Hellu :)

Har nu varit sju i exakt 1 vecka och 2 dagar, UNDERBART IRRITERANDE >:D... Så nu sitter jag åter igen här hoss mormor och morfar och mår dåligt. Kollar igenom gamla filmer. Både från agilityn och ridningen.

Otroligt kul att se att jag sög på min första hopptävling, travade ändra fram till hindret och så fick stackars Smokey hoppa från stillastående :) Fast jag fick ju en rosett, var superglad för det :) Saknar faktiskt ridningen lite.. Okej, jag har hästar i min närhet och jag umgås med dom så ofta jag kan, men jag saknar att rida en välutbildad häst. Det vore supermysigt att rida en sådan igen och kunna utföra skänkelvikning och alla dom grejerna som inte alla hästar lärt sig. De hästarna i min närhet kan inte det och jag vet inte hur man lär ut det..

Men iallafal kollade jag ju på agilityfilmer också och jag måste säga att jag och Ville har utvecklats sjukt mycket på bara ett år nu. Har börjat tävla, fått paceringar i stort sett i alla tävlingarna jag deltagit i, fått 2 pinnar  agilityklassen, en till så är jag uppflyttad. Så himmla mycket positiva saker!

Har också insett att det troligtvis inte kommer bli någon agilityhund av Apollon, han tycker liksom inte att det är så himmla roligt som Ville. Han tar det inte som en belöning att gå till agilityplanen och bara stojja lite. TYVÄRR. Hoppas då att min kära morfar får tummen ur och köper en liten Boxer, som han velat länge och att den är lite mer intresserad :)

Börjar även tänka på kommande tävlingar. Och på årsmötet på klubben, där jag ska bli klubbmästare i agility/hopp i smallklassen :D Superkul eftersom vi är relativt nya i klubben.

Okej, dagen idag ska iaf inte bli så speciellt annorlunda än dom andra dagarna i veckan........ Jag ska vara hoss mormor och morfar tills mamma kommer och hämtar mig efter jobbet (eftersom det är så drygt att sitta hemma, själv hela dan och glo på TVn.). Väl hemma ska vi väl äta middag, sen blire fredagsmys :D JIPPIEEEEE!!!!!!!

Alltså är det inte något speciellt idag :)

EN SAK: Det är otroligt tråkigt att sitta och skriva långa inlägg när det är,,,, hmmm,, 2 st som läser? Ni som läser, snälla berätta om min blogg för andra, ÄR I BEHOV AV LÄSAE :(

/Alicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0