Till Nuffegrisen:

Cha alla människor :D Litet inlägg nurå som kommer tilldelas Nuffegrisen, du vet vem du är :).

Tack för att är bra på datorer, mamma skulle blivit asförbannad om jag tjatade på henne... Tack till dig också för att du gjort mamma gladare :D Och du, spara INTE ut håret, det ser bara fult ut då.

Kommer lite allmänt om vad som händer nu :)

Ja, vi är ju mitt i flytten och jag har inte tid att blogga så mycket, därför får ni helt enkelt vänta någon månad innan ni kan få nya inlägg varje dag :) Dock kan ni alltid kolla min bilddagbok (Alyzza), där är jag mer aktiv :)

Hoppas ni fortsätter läsa iallafall <3 IDAG SKA JAG TÄVLA FÖRESTEN, bara tvungen att skriva det.. :)

/alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0